dr Aleksandra Powierska

Specjalistka ds. mediów społecznościowych, nauczyciel akademicki, ekspert w grupie ds. komunikacji europejskiej sieci uniwersyteckiej The Guild, autorka licznych szkoleń z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, w swoim portfolio ma projekty szkoleniowe i promocyjne dla takich marek jak Uniwersytet Jagielloński, Off Camera, Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego, Międzynarodowy Festiwal Teatru Ukraińskiego, Progresa Trainings, Film Poland Productions; prelegentka podczas licznych konferencji naukowych i branżowych (występowała m.in. na Uniwersytecie Oksfordzkim czy w Berlinie prowadząc warsztaty u boku specjalistów z Amnesty International i Komisji Europejskiej), autorka książki „Polajkować TV. Telewizja i media społecznościowe”. Prywatnie miłośniczka wysokich gór i fitnessu, zawsze online, nigdy offline.

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

zajęcia

RUCH SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA