KATARZYNA ANNA MAŁACHOWSKA

Aktorka, choreograf i pedagog. Absolwentka Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie. Dyplomowana Instruktorka Tańca. Od 2005 do 2015 roku była związana jako wykładowca z Wydziałem Aktorskim AT im. A. Zelwerowicza w Warszawie. W latach 2012-2016 współpracowała z Wydziałem Wokalno-Aktorskim na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie, prowadząc tam zajęcia aktorskie.

Od ponad 15 lat jest wykładowcą Instruktorskich Kursów Kwalifikacyjnych, kształcących instruktorów teatralnych oraz instruktorów tańca, przy Mazowieckim Instytucie Kultury w Warszawie.

Ma na swoim koncie około 30 ról teatralnych i filmowych, a także jest autorką ruchu scenicznego oraz choreografii do ponad 60 przedstawień teatralnych, między innymi „Mistrza i Małgorzaty”, „Miarki za Miarkę” oraz „Eugeniusza Oniegina” w Moravskim Divadle w Olomoucu, „Savannah Bay M. Duras” w Teatrze Nowym w Łodzi, „Pinokia” w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie, „Pinokia”, „Bolesława Śmiałego” oraz „Ukraińskiego Dekameronu” w Teatrze Polskim w Warszawie, „Chumesz Lider” w Teatrze Żydowskim w Warszawie, „Przygód Sindbada Żeglarza” w Teatrze Śląskim w Katowicach, a także do wielu spektakli dyplomowych krakowskiej i warszawskiej Akademii Teatralnych. Jest reżyserką i choreografką autorskich spektakli „Warsztat” i „Warsztat II”, na podstawie których napisała i obroniła swoją rozprawę doktorską.

Jest współzałożycielką Fundacji Migawka, której zadaniem jest włączanie do sztuki osób z niepełnosprawnością słuchu i współautorką uznanego za najlepszy spektakl offowy 2018 roku w konkursie „The Best OFF” – spektaklu „Wojna w Niebie”, tworzonego przez niesłyszących i niedosłyszących wykonawców. Od 2016 jest wykładowcą na Wydziale Aktorskim AST im. S. Wyspiańskiego w Krakowie. Moja ścieżka zawodowa zrodziła się z fascynacji teatrem i tańcem…i tak już pozostało.

KATARZYNA ANNA MAŁACHOWSKA

Aktorka, choreograf i pedagog. Absolwentka Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie. Dyplomowana Instruktorka Tańca. Od 2005 do 2015 roku była związana jako wykładowca z Wydziałem Aktorskim AT im. A. Zelwerowicza w Warszawie. W latach 2012-2016 współpracowała z Wydziałem Wokalno-Aktorskim na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie, prowadząc tam zajęcia aktorskie.

Od ponad 15 lat jest wykładowcą Instruktorskich Kursów Kwalifikacyjnych, kształcących instruktorów teatralnych oraz instruktorów tańca, przy Mazowieckim Instytucie Kultury w Warszawie.

Ma na swoim koncie około 30 ról teatralnych i filmowych, a także jest autorką ruchu scenicznego oraz choreografii do ponad 60 przedstawień teatralnych, między innymi „Mistrza i Małgorzaty”, „Miarki za Miarkę” oraz „Eugeniusza Oniegina” w Moravskim Divadle w Olomoucu, „Savannah Bay M. Duras” w Teatrze Nowym w Łodzi, „Pinokia” w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie, „Pinokia”, „Bolesława Śmiałego” oraz „Ukraińskiego Dekameronu” w Teatrze Polskim w Warszawie, „Chumesz Lider” w Teatrze Żydowskim w Warszawie, „Przygód Sindbada Żeglarza” w Teatrze Śląskim w Katowicach, a także do wielu spektakli dyplomowych krakowskiej i warszawskiej Akademii Teatralnych. Jest reżyserką i choreografką autorskich spektakli „Warsztat” i „Warsztat II”, na podstawie których napisała i obroniła swoją rozprawę doktorską.

Jest współzałożycielką Fundacji Migawka, której zadaniem jest włączanie do sztuki osób z niepełnosprawnością słuchu i współautorką uznanego za najlepszy spektakl offowy 2018 roku w konkursie „The Best OFF” – spektaklu „Wojna w Niebie”, tworzonego przez niesłyszących i niedosłyszących wykonawców. Od 2016 jest wykładowcą na Wydziale Aktorskim AST im. S. Wyspiańskiego w Krakowie. Moja ścieżka zawodowa zrodziła się z fascynacji teatrem i tańcem…i tak już pozostało.

KATARZYNA ANNA MAŁACHOWSKA

Aktorka, choreograf i pedagog. Absolwentka Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie. Dyplomowana Instruktorka Tańca. Od 2005 do 2015 roku była związana jako wykładowca z Wydziałem Aktorskim AT im. A. Zelwerowicza w Warszawie. W latach 2012-2016 współpracowała z Wydziałem Wokalno-Aktorskim na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie, prowadząc tam zajęcia aktorskie.

Od ponad 15 lat jest wykładowcą Instruktorskich Kursów Kwalifikacyjnych, kształcących instruktorów teatralnych oraz instruktorów tańca, przy Mazowieckim Instytucie Kultury w Warszawie.

Ma na swoim koncie około 30 ról teatralnych i filmowych, a także jest autorką ruchu scenicznego oraz choreografii do ponad 60 przedstawień teatralnych, między innymi „Mistrza i Małgorzaty”, „Miarki za Miarkę” oraz „Eugeniusza Oniegina” w Moravskim Divadle w Olomoucu, „Savannah Bay M. Duras” w Teatrze Nowym w Łodzi, „Pinokia” w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie, „Pinokia”, „Bolesława Śmiałego” oraz „Ukraińskiego Dekameronu” w Teatrze Polskim w Warszawie, „Chumesz Lider” w Teatrze Żydowskim w Warszawie, „Przygód Sindbada Żeglarza” w Teatrze Śląskim w Katowicach, a także do wielu spektakli dyplomowych krakowskiej i warszawskiej Akademii Teatralnych. Jest reżyserką i choreografką autorskich spektakli „Warsztat” i „Warsztat II”, na podstawie których napisała i obroniła swoją rozprawę doktorską.

Jest współzałożycielką Fundacji Migawka, której zadaniem jest włączanie do sztuki osób z niepełnosprawnością słuchu i współautorką uznanego za najlepszy spektakl offowy 2018 roku w konkursie „The Best OFF” – spektaklu „Wojna w Niebie”, tworzonego przez niesłyszących i niedosłyszących wykonawców. Od 2016 jest wykładowcą na Wydziale Aktorskim AST im. S. Wyspiańskiego w Krakowie. Moja ścieżka zawodowa zrodziła się z fascynacji teatrem i tańcem…i tak już pozostało.

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

zajęcia

RUCH SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA