fot. Michał Mentel

Aleksandra Królik

Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, pedagog. Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (Wydz. Jazzu i Muzyki Rozrywkowej), Studiów Podyplomowych Emisji Głosu na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy oraz Studiów Podyplomowych na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, kier. Artystyczne Formy Aktywności Ruchowej. Słuchaczka warsztatów Kristin Linklater, uczestniczka wielu konferencji, wykładów i szkoleń poświęconych pracy z głosem (m.in. Belcanto, Speach Level Singing, Mix, Flow Phonation, Screaming, Belting, Śpiew alikwotowy, Voice and Body in Balance, Powięź, Rolfing. Integracja strukturalna, Mix, Technika Alexander, Metoda Feldenkraisa, Logopedia dla wokalistów, Logopedyczna rehabilitacja głosu, Doctor Vox i innych).

Jest wykładowcą AST w Krakowie w zakresie zajęć z przedmiotu Impostacja głosu. Prowadzi zajęcia z emisji głosu w Krakowskiej Szkole Jazzu, wykłada logorytmikę na Podyplomowych Studiach Kwalifikacyjnej Logopedii I Medialnej Emisji Głosu. Wykładowca klas wokalnych licznych warsztatów muzycznych (min. Jaworki, Stalowa Wola, Rzeszów, Koluszki, Kielce, Pułtusk, Lubawa, Bolesławiec, Kraków).
Doświadczona artystka estradowa zarówno jako solistka w autorskich projektach oraz zespołach m.in. Past, Brathanki, Orange, Kaktus, Mollstreet, Epiphany, Thea, Polish Floyd, Jo jak i wieloletnia chórzystka w programach telewizyjnych, m.in. „Jaka to melodia”, „Szymon Majewski Show”, „Ciao Darwin”, „Twoja droga do gwiazd”, „Śpiewaj i walcz”, Festiwale Polskiej Piosenki w Opolu i w Sopocie.

fot. Michał Mentel

ALEKSANDRA KRÓLIK

Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, pedagog. Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (Wydz. Jazzu i Muzyki Rozrywkowej), Studiów Podyplomowych Emisji Głosu na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy oraz Studiów Podyplomowych na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, kier. Artystyczne Formy Aktywności Ruchowej. Słuchaczka warsztatów Kristin Linklater, uczestniczka wielu konferencji, wykładów i szkoleń poświęconych pracy z głosem (m.in. Belcanto, Speach Level Singing, Mix, Flow Phonation, Screaming, Belting, Śpiew alikwotowy, Voice and Body in Balance, Powięź, Rolfing. Integracja strukturalna, Mix, Technika Alexander, Metoda Feldenkraisa, Logopedia dla wokalistów, Logopedyczna rehabilitacja głosu, Doctor Vox i innych).

Jest wykładowcą AST w Krakowie w zakresie zajęć z przedmiotu Impostacja głosu. Prowadzi zajęcia z emisji głosu w Krakowskiej Szkole Jazzu, wykłada logorytmikę na Podyplomowych Studiach Kwalifikacyjnej Logopedii I Medialnej Emisji Głosu. Wykładowca klas wokalnych licznych warsztatów muzycznych (min. Jaworki, Stalowa Wola, Rzeszów, Koluszki, Kielce, Pułtusk, Lubawa, Bolesławiec, Kraków).
Doświadczona artystka estradowa zarówno jako solistka w autorskich projektach oraz zespołach m.in. Past, Brathanki, Orange, Kaktus, Mollstreet, Epiphany, Thea, Polish Floyd, Jo jak i wieloletnia chórzystka w programach telewizyjnych, m.in. „Jaka to melodia”, „Szymon Majewski Show”, „Ciao Darwin”, „Twoja droga do gwiazd”, „Śpiewaj i walcz”, Festiwale Polskiej Piosenki w Opolu i w Sopocie.

fot. Michał Mentel

ALEKSANDRA KRÓLIK

Wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, pedagog. Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (Wydz. Jazzu i Muzyki Rozrywkowej), Studiów Podyplomowych Emisji Głosu na Akademii Muzycznej w Bydgoszczy oraz Studiów Podyplomowych na Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, kier. Artystyczne Formy Aktywności Ruchowej. Słuchaczka warsztatów Kristin Linklater, uczestniczka wielu konferencji, wykładów i szkoleń poświęconych pracy z głosem (m.in. Belcanto, Speach Level Singing, Mix, Flow Phonation, Screaming, Belting, Śpiew alikwotowy, Voice and Body in Balance, Powięź, Rolfing. Integracja strukturalna, Mix, Technika Alexander, Metoda Feldenkraisa, Logopedia dla wokalistów, Logopedyczna rehabilitacja głosu, Doctor Vox i innych).

Jest wykładowcą AST w Krakowie w zakresie zajęć z przedmiotu Impostacja głosu. Prowadzi zajęcia z emisji głosu w Krakowskiej Szkole Jazzu, wykłada logorytmikę na Podyplomowych Studiach Kwalifikacyjnej Logopedii I Medialnej Emisji Głosu. Wykładowca klas wokalnych licznych warsztatów muzycznych (min. Jaworki, Stalowa Wola, Rzeszów, Koluszki, Kielce, Pułtusk, Lubawa, Bolesławiec, Kraków).
Doświadczona artystka estradowa zarówno jako solistka w autorskich projektach oraz zespołach m.in. Past, Brathanki, Orange, Kaktus, Mollstreet, Epiphany, Thea, Polish Floyd, Jo jak i wieloletnia chórzystka w programach telewizyjnych, m.in. „Jaka to melodia”, „Szymon Majewski Show”, „Ciao Darwin”, „Twoja droga do gwiazd”, „Śpiewaj i walcz”, Festiwale Polskiej Piosenki w Opolu i w Sopocie.

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

zajęcia

RUCH SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA