fot. Bartek Warzecha ©

Bartosz Mazur

Aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Ukończył także kurs pedagogiczny w Instytucie Doskonalenia Kadr Pedagogicznych. Organizuje i prowadzi warsztaty interaktywne dla dzieci i młodzieży. Wspiera oraz szkoli nauczycieli pracujących z dziećmi w przestrzeni teatralnej. Na co dzień uczy teatru dzieci w prywatnej szkole podstawowej.

Współtwórca i organizator grupy Studio Teatralne „KOŁO”. Związany z warszawskimi teatrami Soho, Młyn, Teatrem Dramatycznym i Teatrem Ochoty. Wcześniej przez kilka lat występował na deskach lubelskiego Teatru im. Juliusza Osterwy i jeleniogórskiego Teatru im. C.K. Norwida. Współpracował także z białostockim Teatrem Dramatycznym. Jako Latający Animator Kultury wspierał Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”. Jest też założycielem Teatru Naukowego.

Pracuje z dziećmi i młodzieżą od 20 lat. Pisze scenariusze i reżyseruje. Od 10 lat prowadzi kolonie artystyczne, a od czterech sezonów działa z grupą dorosłych przy Teatrze Młyn, gdzie po warsztatach powstają autorskie spektakle. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Interwencji Prawnej przy działaniach edukacyjnych i artystycznych z uchodźcami.

fot. Bartek Warzecha ©

BARTOSZ MAZUR

Aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Ukończył także kurs pedagogiczny w Instytucie Doskonalenia Kadr Pedagogicznych. Organizuje i prowadzi warsztaty interaktywne dla dzieci i młodzieży. Wspiera oraz szkoli nauczycieli pracujących z dziećmi w przestrzeni teatralnej. Na co dzień uczy teatru dzieci w prywatnej szkole podstawowej.

Współtwórca i organizator grupy Studio Teatralne „KOŁO”. Związany z warszawskimi teatrami Soho, Młyn, Teatrem Dramatycznym i Teatrem Ochoty. Wcześniej przez kilka lat występował na deskach lubelskiego Teatru im. Juliusza Osterwy i jeleniogórskiego Teatru im. C.K. Norwida. Współpracował także z białostockim Teatrem Dramatycznym. Jako Latający Animator Kultury wspierał Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”. Jest też założycielem Teatru Naukowego.

Pracuje z dziećmi i młodzieżą od 20 lat. Pisze scenariusze i reżyseruje. Od 10 lat prowadzi kolonie artystyczne, a od czterech sezonów działa z grupą dorosłych przy Teatrze Młyn, gdzie po warsztatach powstają autorskie spektakle. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Interwencji Prawnej przy działaniach edukacyjnych i artystycznych z uchodźcami.

fot. Bartek Warzecha ©

BARTOSZ MAZUR

Aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Ukończył także kurs pedagogiczny w Instytucie Doskonalenia Kadr Pedagogicznych. Organizuje i prowadzi warsztaty interaktywne dla dzieci i młodzieży. Wspiera oraz szkoli nauczycieli pracujących z dziećmi w przestrzeni teatralnej. Na co dzień uczy teatru dzieci w prywatnej szkole podstawowej.

Współtwórca i organizator grupy Studio Teatralne „KOŁO”. Związany z warszawskimi teatrami Soho, Młyn, Teatrem Dramatycznym i Teatrem Ochoty. Wcześniej przez kilka lat występował na deskach lubelskiego Teatru im. Juliusza Osterwy i jeleniogórskiego Teatru im. C.K. Norwida. Współpracował także z białostockim Teatrem Dramatycznym. Jako Latający Animator Kultury wspierał Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”. Jest też założycielem Teatru Naukowego.

Pracuje z dziećmi i młodzieżą od 20 lat. Pisze scenariusze i reżyseruje. Od 10 lat prowadzi kolonie artystyczne, a od czterech sezonów działa z grupą dorosłych przy Teatrze Młyn, gdzie po warsztatach powstają autorskie spektakle. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Interwencji Prawnej przy działaniach edukacyjnych i artystycznych z uchodźcami.

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

zajęcia

RUCH SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA