konrad mastyło

Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie (dyplom 1986). Pianista, kompozytor, pedagog i organista. Przez długie lata związany z kabaretem Piwnica pod Baranami. Był członkiem zespołu Marka Grechuty ,,Anawa” (brał udział w nagraniach płyt: „Wiosna, ach to ty”, „Droga za widnokres”, „Złote przeboje I”).

Współpracował m.in. z Markiem Grechutą, Ewą Demarczyk, Jackiem Wójcickim, Anną Szałapak, Beatą Rybotycką, Elżbietą Towarnicką, Ireną Santor, Zbigniewem Preisnerem, Zbigniewem Wodeckim, Przemysławem Brannym.

Jest wykonawcą muzyki do wielu znanych filmów i seriali, nagrał kilkadziesiąt płyt.

Od wielu lat związany z Teatrem STU jako pianista oraz aktor (,,Szczęśliwe dni” S. Beckett, reż. Krzysztof Jasiński, ,,Sonata Belzebuba” S. I. Witkiewicz, reż. Krzysztof Jasiński, „Cabaret” reż. Krzysztof Jasiński, „L do L” reż. Krzysztof Jasiński, „Przybory Wasowskiego Dom Wyobraźni” reż. Łukasz Fijał, „Leopold”, reż. Krzysztof Jasiński). Obecnie mieszka w Krakowie i pracuje jako wykładowca w Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego oraz pedagog w Staromiejskim Centrum Kultury Młodzieży.

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

zajęcia

RUCH SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA

zajęcia

RUCH
SCENICZNY

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

Media społecznościowe w teatrze życia codziennego

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

SCENOGRAFIA
TEATRALNA