SEBASTIAN Oberc

Aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie) reżyser, wieloletni pedagog Studium Aktorskiego Lart. Współpracował z wieloma krakowskimi teatrami — Teatrem Starym („Mistrz i Małgorzata”, reż. K. Lupa), Teatrem Bagatela, Teatrem Ludowym, Teatrem Łaźnia Nowa (występował m.in. w spektaklu „Cukier w normie” — za tę rolę otrzymał nagrodę Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Teatrem Barakah. W ostatnich latach współtworzył z Teatrem Skrzat serię autorskich bajek, zrealizowanych w profesjonalnej oprawie filmowej. Prowadził wiele warsztatów aktorskich z młodzieżą i seniorami.

Z zamiłowania podróżnik, fascynat obcych kultur i religii, lunatykujący marzyciel.

SEBASTIAN OBERC

Aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie) reżyser, wieloletni pedagog Studium Aktorskiego Lart. Współpracował z wieloma krakowskimi teatrami — Teatrem Starym („Mistrz i Małgorzata”, reż. K. Lupa), Teatrem Bagatela, Teatrem Ludowym, Teatrem Łaźnia Nowa (występował m.in. w spektaklu „Cukier w normie” — za tę rolę otrzymał nagrodę Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Teatrem Barakah. W ostatnich latach współtworzył z Teatrem Skrzat serię autorskich bajek, zrealizowanych w profesjonalnej oprawie filmowej. Prowadził wiele warsztatów aktorskich z młodzieżą i seniorami.

Z zamiłowania podróżnik, fascynat obcych kultur i religii, lunatykujący marzyciel.

SEBASTIAN OBERC

Aktor, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie) reżyser, wieloletni pedagog Studium Aktorskiego Lart. Współpracował z wieloma krakowskimi teatrami — Teatrem Starym („Mistrz i Małgorzata”, reż. K. Lupa), Teatrem Bagatela, Teatrem Ludowym, Teatrem Łaźnia Nowa (występował m.in. w spektaklu „Cukier w normie” — za tę rolę otrzymał nagrodę Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Teatrem Barakah. W ostatnich latach współtworzył z Teatrem Skrzat serię autorskich bajek, zrealizowanych w profesjonalnej oprawie filmowej. Prowadził wiele warsztatów aktorskich z młodzieżą i seniorami.

Z zamiłowania podróżnik, fascynat obcych kultur i religii, lunatykujący marzyciel.

zajęcia

świadomość ciała

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

obycie na scenie
i poza nią

wystąpienia publiczne & savoir-vivre, scena i wydarzenia kulturalne

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

montaż, myślenie obrazem,
kreatywność

zajęcia

świadomość ciała

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

obycie na scenie
i poza nią

wystąpienia publiczne & savoir-vivre, scena i wydarzenia kulturalne

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

montaż, myślenie obrazem,
kreatywność

zajęcia

świadomość ciała

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

obycie na scenie
i poza nią

wystąpienia publiczne & savoir-vivre, scena i wydarzenia kulturalne

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

montaż, myślenie obrazem,
kreatywność