KATARZYNA CHLEBNY

Aktorka teatralna i filmowa, wokalistka, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Od lat związana z Teatrem Nowym w Krakowie, znana z ról w odważnych, głośnych spektaklach, które współtworzy jako scenarzystka („Macabra Dolorosa”), a także jako reżyserka („Kora.Boska”).

Pedagog w Studium Aktorskim Lart i Liceum Aktorskim, trener wokalny w Małopolskim Centrum Dźwięku i Słowa — praca z młodymi ludźmi jest jej wielką pasją.

Członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Pedagogów Wokalnych Natural Voice Perfection. Ma na swoim koncie liczne występy na scenach teatralnych w Polsce i za granicą. Od wielu lat jest aktorką kabaretu muzyczno-literackiego — Grupa Rafała Kmity. Poza teatrem możemy ją zobaczyć w filmach, serialach i programach telewizyjnych.

KATARZYNA CHLEBNY

Aktorka teatralna i filmowa, wokalistka, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Od lat związana z Teatrem Nowym w Krakowie, znana z ról w odważnych, głośnych spektaklach, które współtworzy jako scenarzystka („Macabra Dolorosa”), a także jako reżyserka („Kora.Boska”).

Pedagog w Studium Aktorskim Lart i Liceum Aktorskim, trener wokalny w Małopolskim Centrum Dźwięku i Słowa — praca z młodymi ludźmi jest jej wielką pasją.

Członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Pedagogów Wokalnych Natural Voice Perfection. Ma na swoim koncie liczne występy na scenach teatralnych w Polsce i za granicą. Od wielu lat jest aktorką kabaretu muzyczno-literackiego — Grupa Rafała Kmity. Poza teatrem możemy ją zobaczyć w filmach, serialach i programach telewizyjnych.

KATARZYNA CHLEBNY

Aktorka teatralna i filmowa, wokalistka, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im Ludwika Solskiego w Krakowie (obecnie Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie). Od lat związana z Teatrem Nowym w Krakowie, znana z ról w odważnych, głośnych spektaklach, które współtworzy jako scenarzystka („Macabra Dolorosa”), a także jako reżyserka („Kora.Boska”).

Pedagog w Studium Aktorskim Lart i Liceum Aktorskim, trener wokalny w Małopolskim Centrum Dźwięku i Słowa — praca z młodymi ludźmi jest jej wielką pasją.

Członkini Międzynarodowego Stowarzyszenia Pedagogów Wokalnych Natural Voice Perfection. Ma na swoim koncie liczne występy na scenach teatralnych w Polsce i za granicą. Od wielu lat jest aktorką kabaretu muzyczno-literackiego — Grupa Rafała Kmity. Poza teatrem możemy ją zobaczyć w filmach, serialach i programach telewizyjnych.

zajęcia

świadomość ciała

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

obycie na scenie
i poza nią

wystąpienia publiczne & savoir-vivre, scena i wydarzenia kulturalne

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

montaż, myślenie obrazem,
kreatywność

zajęcia

świadomość ciała

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

obycie na scenie
i poza nią

wystąpienia publiczne & savoir-vivre, scena i wydarzenia kulturalne

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

montaż, myślenie obrazem,
kreatywność

zajęcia

świadomość ciała

plastyka ruchu, świadomość rytmu
i teatralnej przestrzeni

obycie na scenie
i poza nią

wystąpienia publiczne & savoir-vivre, scena i wydarzenia kulturalne

zajęcia
aktorsko-wokalne

śpiew, swobodne bycie na scenie, improwizacja emocjonalno-ruchowo-wokalna, tekst, piosenka
i interpretacja

kształcenie głosu i mowy

emisja głosu, mowa, praca z oddechem, prozodia i impostacja

zajęcia
muzyczne

instrumenty, improwizacja,
poczucie rytmu

zajęcia
aktorskie

swobodne bycie na scenie, zaufanie do partnerów scenicznych, tekst
i interpretacja

produkcja
filmowa

montaż, myślenie obrazem,
kreatywność